OPETUSLUPALAISET

Kysyvä ei tieltä eksy

Opetuslupapaketti

Outokoulu haluaa tukea opetusluvalla opettamista ja tarjoaa laajan opetuslupapaketin. Se sisältää pakollisten EAS (ensimmäisen ajokortin suorittajan) teoriatuntien ja RTK:n (riskientunnistamiskoulutuksen) lisäksi kaksi ylimääräistä ajotuntia. Tuntien sisältö sovitaan yhdessä tarpeen mukaan.

Z

EAS

EAS on pakollinen, jos oppilaalla ei ole mitään aikaisempaa ajokorttia. Ajo-opetuksen opetusluvalla saa aloittaa, kun EAS teoriatunnit (4 kpl) on käyty. Suoritetusta EAS kurssista saa todistuksen Outokoulusta. Todistus on pidettävä mukana ajo-opetuksessa. EAS todistus on oltava mukana myös teoriakokeeseen mennessä.

s

RTK

Riskientunnistamiskoulutus (RTK) on pakollinen 4 teoriatunnin ja 4 ajotunnin kokonaisuus. Ajotuntien aiheet ovat kaupunkiajo, maantieajo, liukkaalla ajo sekä pimeällä ajo.

Liukkaalla ajamisen riskejä tunnistetaan Jalasjärvellä Etelä-Pohjanmaan ajoharjoitteluradalla. Ajoharjoitteluradan maksu sisältyy opetuslupapakettiin. Pimeällä ajamisen riskeihin tutustutaan simulaattorissa.

Outokoulu antaa todistuksen suoritetusta RTK:sta. Todistus on oltava mukana ajokokeeseen mennessä.

Opetuslupapaketti

Paketin hinta 400 €

Hintaan sisältyy

• Oppikirja ja teoriakoeharjoittelu netissä
  • Tarvittaessa 4 EAS teoriatuntia netissä
  • 4 extravideotuntia netissä (risteysajo, kaupunkiajo, maantieajo, teoriakoevalmennus)
  • 2 ylimääräistä ajotuntia
  • Riskikoulutus sisältäen
    • 4 teoriatuntia netissä
    • 4 ajotuntia, joista liukasajo radalla ja pimeänajo simulaattorilla
    • Liukasratamaksu ajoharjoitteluradalle sisältyy pakettiin

Kaikki ajotunnit ajetaan Outokoulun autolla.

Outokoululla ei ole toimitilaa. Voit ilmoittautua kurssille oheisella lomakkeella tai lähettää ilmoittautumisen WhatsAppilla, tekstiviestinä tai sähköpostina. Sen jälkeen lähetän sinulle viestiä ja sovimme ensimmäisestä ajotunnista.
Jos sinulla on kysyttävää parhaiten saat kiinni viestillä tai sähköpostilla. Puheluun en vastaa ajotunnin aikana. Soitan takaisin myöhemmin kun en enää ole opettamassa.

Ilmoittaudu kurssille

Valitse kurssi:

Mitä, häh ?

Haluan ilmaisen opetusnäytteen. Kuinka toimin?

Lähetä viesti ja kerro, että haluat ilmaisen opetusnäytteen, niin sovitaan aika ja paikka.

Kuinka kauan ajotunti / teoriatunti kestää?

Ajotunti kestää 50 minuuttia. Teoriatunnin pituus on 45 minuuttia.

kuinka ilmoittaudun?

Voit ottaa yhteyttä WhatsAppilla, tekstiviestillä, sähköpostilla, Facebookissa, Instagramissa, soittamalla tai täyttämällä kotisivulla olevan lomakkeen. Varmista että viestissäsi on myös nimesi ja puhelinnumerosi.